GCOMPRIS - пакет навчальних програм для дітей від 2 до 10 років, що складається з різних вправ та ігор освітнього характеру.
Childsplay - 14 ігор для раннього розвитку малюків. Ігри для навчання користування мишею і клавіатурою, тренування пам’яті, основ лічби і читання. Пакман, пазли, пінг-понг, більярд. Вони можуть бути використані на уроках з теми «Робота з розвивальними програмами» та під час опанування теми «Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером».
СКАРБНИЦЯ ЗНАНЬ - І РІВЕНЬ (2-4КЛАСИ) - За допомогою програми «Скарбниця знань» 2-4 клас діти в ігровій
формі познайомляться з поняттям інформації та предметом інформатики, навчаться
виділяти в предметах певні ознаки та якості, встановлювати подібність і
відмінність між кількома предметами. Також діти навчаться групувати
предмети за видовими і родовими ознаками, розпізнавати відносини в множинах,
ознайомляться з алгоритмізацією, масивами, будуть розвивати логічне мислення і
творчі здібності.
ОOo4Kids — офісний пакет для навчальної мети, призначений для аудиторії віком від 7 до 12 років, адаптований до освітніх цілей.
Tux Paint — це вільна, відзначена нагородами програма малювання для дітей від 3 до 12 років (наприклад, у дитячому саду та початковій школі). Її відрізняє легкий в освоєнні інтерфейс та веселі звукові ефекти. Мальований персонаж (пінгвін Тукс) допоможе дітям в освоєнні програми.Полотно та набір інструментів для малювання допоможуть розвинути творчі здібності Вашої дитини.
математики:
Електронний посібник Алгебра 9 клас
фізики:
Інтерактивні лабораторні роботи
інформатики:
Scratch - Візуальне об'єктно-орієнтоване середовище програмування для навчання школярів молодших і середніх класів.
ОOo4Kids — офісний пакет для навчальної мети, призначений для аудиторії віком від 7 до 12 років, адаптований до освітніх цілей.
Tux Paint — це вільна, відзначена нагородами програма малювання для дітей від 3 до 12 років (наприклад, у дитячому саду та початковій школі). Її відрізняє легкий в освоєнні інтерфейс та веселі звукові ефекти. Мальований персонаж (пінгвін Тукс) допоможе дітям в освоєнні програми.Полотно та набір інструментів для малювання допоможуть розвинути творчі здібності Вашої дитини.
математики:
Електронний посібник Алгебра 9 клас
фізики:
Інтерактивні лабораторні роботи
інформатики:
Scratch - Візуальне об'єктно-орієнтоване середовище програмування для навчання школярів молодших і середніх класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар